Kolejne spotkanie handlowe w cyklu Warsztaty Handlowe MAH odbyło się 28 sierpnia 2024 roku w Sali Zielonej KZRSS „Społem”, w Warszawie.
W spotkaniu brało udział 9 Udziałowców MAH: WSS Śródmieście, Mokpol, PSS Biała Podl., PSS Otwock, PSS Płock, PSS Węgrów, PSS Mińsk Mazowiecki, PSS Grodzisk Mazowiecki oraz PSS Siedlce.
MAH – Prezes Zarządu MAH Pani Jadwiga Wójtowicz Garwoła po powitaniu uczestników oraz podziękowaniu za liczne przybycie przedstawicieli Spółdzielni i Kontrahentów nawiązała do tematów Spotkania, między innymi kontynuacji przygotowań w zakresie regulacji opakowaniami zwrotnymi. Następnie Dyrektor Handlowy MAH – Pani Henryka Brzezicka zaprezentowała działania handlowe kierowane do spółdzielni we wrześniu 2024 roku, podkreślając ofertę łącznie ponad 1 000 produktów w pakietach promocyjnych wynegocjowanych od stycznia 2024 roku dla spółdzielni, jak również cotygodniowej reklamie w gazecie FAKT, Super ofert, comiesięcznych plakatów z firmami: Bakoma i JBB, kierowanych do placówek detalicznych Spółdzielni.
Prezentacje swoich strategii, ofert oraz degustacje wyrobów przygotowali dotychczasowi oraz proponowani do rozpoczęcia współpracy Kontrahenci MAH, a mianowicie:
WYRÓB WĘDLIN TRADYCYJNYCH WOŹNIAK – firma z Tomaszowa Mazowieckiego produkująca wędliny tradycyjną metodą wędzenia oraz według sprawdzonych klasycznych receptur. Dostawy realizowane bezpośrednio przez Wytwórcę; cechuje ich duża elastyczność organizacji dostaw jak i oferty. Bardzo dobrze oceniana oferta pod względem smakowym. Deklaracja rozmów i degustacji u zainteresowanych.
BROWAR BŁONIE – prezentowane w ubiegłym roku piwa kraftowe z Błonia, wzbogaca oferta NOLO czyli piw o niskiej zawartości alkoholu. Producent na podstawie wyniku badań segmentu piwa, który wykazuje wzrosty w spożyciu piw bezalkoholowych, oferuje nowy kierunek.
GRUPA BZK – to 4 Spółki: BAKOMA, POLSKIE MŁYNY, KOMAGRA i BZK ALCO. Doskonale znane marki nabiałowe BAKOMA, Olej Polski z KOMAGRY, mąki i mieszanki do wypieku SZYMANOWSKA oraz oferta alkoholi wytwarzanych na bazie spirytusu powstającego w najwyższej w Europie wieży destylacyjnej. Nabiał marki BAKOMA cechuje dynamicznie uzupełniana i weryfikowana oferta uwzględniająca potrzeby żywieniowe; Olej Polski – 11% udziału w rynku – powstaje z polskiego rzepaku i wyróżnia się wysoką temperaturą dymienia – ponad 240 stopni Celsjusza, natomiast marka SZYMANOWSKA, obecna od ponad 120 lat rozszerza ofertę mąk o specjalistyczną typ „00” do pizzy.
Dyrektor ds. Handlu Tradycyjnego Pan Artur Maciejasz omówił NOWY kierunek organizacji dostaw wszystkich produktów Grupy BZK jak i towarów innych producentów – HaCen (handel centralny).
REVEND – rozwinięcie i kontynuacja prezentacji oferty maszyn do recyklingu, których instalacja w placówkach detalicznych o powierzchni powyżej 200 m2 będzie niezbędne dla funkcjonowania placówki od stycznia 2025 roku.