Serwis INFO » Aktualności »
Rok 2019: wyzwania i szanse w sektorze handlu FMCG - Konferencja Handlowa MAH WIOSNA 2019

W dniu 1 kwietnia 2019 roku Mazowiecka Agencja Handlowa „Społem” Sp. z o.o. zorganizowała Konferencję Handlową MAH WIOSNA 2019. Konferencja odbyła się w Pałacu Lubomirskich w Warszawie w siedzibie Business Centre Club, którego MAH jest członkiem od 2011 roku.

Zaproszenie na konferencję przyjęła Pani Profesor Urszula Kłosiewicz-Górecka, która wygłosiła wykład nt. „Rok 2019: wyzwania i szanse w sektorze handlu FMCG”. Udział wzięli: Pan Szymon Fabisiak - Wiceprezes KZRSS „Społem”, Wspólnicy MAH oraz Partnerzy Biznesowi MAH: AMA, BAKOMA, CHŁODNIA MAZOWSZE, GRUPA MPT,  FLESCH, FRITO LAY, HEBAR, INNOGY, KONESER, PANTA HURT, POLMARS i PT DYSTRYBUCJA.

Na zakończenie Konferencji Pani Prezes Jadwiga Wójtowicz-Garwoła złożyła przybyłym uczestnikom życzenia radosnych Świąt Wielkanocnych.